IV Jornada Fòrum Vives de Comunicació Digital
IV Jornada Fòrum Vives de Comunicació Digital
Aquesta jornada sorgeix després de l’acord de l’últim Fòrum Vives de Comunicació Digital d’organitzar una jornada de reflexió al voltant de l’impacte de TikTok en l’àmbit de la comunicació corporativa de la universitat.
La sessió té com a objectiu posar en comú i valorar quin paper juga TikTok com la xarxa que s’ha incorporat més recentment a la comunicació corporativa de les universitats i quin impacte està tenint entre el públic jove i la resta de la comunitat universitària.
Com a cas d’exemple i de partida per al debat es presentarà l’experiència de la Universitat Politècnica de València (UPV). El seu recorregut a la plataforma pot servir per conèixer de primera mà amb quins objectius s’ha posat en marxa, quines rutines productives s’empren, com s’ha implicat la comunitat universitària en la creació de continguts i quin retorn inicial es té.
La sessió s’adreça als membres del Grup de Treball de Comunicació Digital de la Xarxa Vives, i personal tècnic dels serveis de comunicació digital corporativa que hi puga estar interessat.
Per inscriure’s a la jornada cal confirmar la participació a través d’aquest formulari abans de dilluns 21 de febrer. A partir d’aquesta data es comunicarà l’enllaç de Zoom a la sessió a les persones inscrites.
10 h
BENVINGUDA
Jose Francisco Monserrat del Río, vicerector d’Internacionalització i Comunicació de la Universitat Politècnica de València (UPV).
10:05 h
TikTok a les universitats de la Xarxa Vives: l’experiència de la Universitat Politècnica de València
Margarita Cabrera Méndez, directora de l’Àrea de Comunicació de la Universitat Politècnica de València
Rafael Estellés Tatay, estudiant d’Enginyeria informàtica i creador de contingut al canal de la UPV
10:35 h
DEBAT. L’ús de TikTok en la comunicació corporativa universitària: reptes i oportunitats
Modera: Anna Peña i Aso, cap de Comunicació de la Xarxa Vives d’Universitats.
11:45 h
CLOENDA